[P]leaSe GiVe Me $$[$]

--BiO--

My photo
Bidor, Perak, Malaysia
simply juz an advertising student...

Tuesday, December 30, 2008

---PeNaNG...PeNaNG...PeNaNG---(Part 3)

~25 DEC

after ridding the boat bac to penang we went to eat seafood and another situation happen, but it will also happen on those tourist who dunno hokien, me mummy nian yong and chun hai reached there 1st, but i am the 1st to ask for the seat the uncle say:

uncle: *@#%*%@#$#$*&%^(hokien la, not rude word)

i am standing there and staring at the uncle, the situation was awkward, i dun understand at all wat the uncle said and mummy was juz standing bside and c wat is my respond.haha help me!!!!!hokien
after we eaten our seafood for dinner another thg freaked me out, the total amount we ate is RM314 and nian yong said RM300 la, the boss said OK...huh discount RM14 she so "dai fong" ar. i did't eat "shi ham" i won't go back, so they all brought me to "old guan zai", i ordered half KG of shi ham and ate its all by my own, then they started to teach me hokien, we also ordered "Turbo-sui", "LaLa" and "BaLi-Dong" haha weird names. after we ordered we found that we cant finish all of its so we call wei leng to help, dim zhi not enough to eat, we ordered another plate of "Turbo-sui" and "Yuhu-Engcai".after we finished all the food, we walk by the seaside then went back to rest lo. weileng bring out his polo-oil for me to hug haha....very soft lo.

finally finish 25 DEC

~26 DEC

whole day of 26 is all abt shopping, we went Pragin Mall and Queensbay Mall....
afternoon Junji, wen chiao and yu jun is going bac so we sent them to bus station and BYE BYE la...c ya. then i also join fei pit they all coz they all are in penang. the nite of 26 for me is juz {FOOD POISONING} cause by "HALF KG SHI HAM" mix "TOM YAM",
i went to c dostor he giv me injection on my back side, pain lo. then ar....i realease pepejal seperti realease cecair and vomit lo. bad shi ham...T.T

~27 DEC

the next day fell sick lo, walk queensbay again then met weileng CH and Zning we went to eat "Chocolate Fantasy Fondue"

they are going to swimming later so they left earlier, we bought ticket to watch "Beverly Hill Chi wawa" but still got time so we enjoy a tea break at the T-bowl bside the cinema.reali reali sick d lo tat time, so dun rmb so much ardy,
but i do love Penang
love my frens who were there(not include those from bidor...haha)
love Gurney
love Queensbay
love Christmas
love Pantai Kerachut
and finally

i still
love u...



SHI HAM...LMAO
ok la....till here la

~~~~~THE END~~~~~

daddy daddy pls let me go Langkawi...PLS

4 comments:

Yandy said...

cant imagine dat, u still like 'si ham' so much!! hahaha! i dint go eat si ham vf u all, but i still get food poisoning, go to c doctor on 28Dec, n still feel vomiting until nw...hw cn u recover so fast...

MuK said...

haha...
we both same same ar...
ermm...got to recover 1 day onli lo...
then the another day cirit birit again dunno y...

Ryan_汀麟 said...

"see ham See ham" tonight u dream see ham la... hahah
so
how ur plan will going
to langkawi ma ????

汪禎喬 said...

聊天視訊
聊天視訊
聊天視訊
戀愛ing視訊50點
戀愛ing視訊50點
戀愛ing視訊50點
戀愛ing視訊50點
戀愛ing視訊
戀愛ing視訊
戀愛ing視訊
戀愛ing視訊
日本視訊
日本視訊
日本視訊
日本視訊
ut視訊聊天
ut視訊聊天
ut視訊聊天
ut視訊聊天
金瓶梅免費視訊
金瓶梅免費視訊
金瓶梅免費視訊
金瓶梅免費視訊
線上視訊
線上視訊
線上視訊
線上視訊
後宮視訊聊天
後宮視訊聊天
後宮視訊聊天
後宮視訊聊天
完美女人視訊
完美女人視訊
完美女人視訊
完美女人視訊
大中華視訊
大中華視訊
大中華視訊
大中華視訊
live173視訊
live173視訊
live173視訊
live173視訊
live173視訊聊天
live173視訊聊天
live173視訊聊天
live173視訊聊天
live173影音
live173影音
live173影音
live173影音
live173視訊影音live秀
live173視訊影音live秀
live173視訊影音live秀
live173視訊影音live秀
ShowLive影音聊天網
ShowLive影音聊天網
ShowLive影音聊天網
ShowLive影音聊天網
台灣辣妹視訊