[P]leaSe GiVe Me $$[$]

--BiO--

My photo
Bidor, Perak, Malaysia
simply juz an advertising student...

Tuesday, September 15, 2009

---Tak AdA HanTu---



xxx: "sorry if ur passport is not exceeding half year b4 ur travel the custom will disable ur tarvel..."


calling to Airasia make me feel "kan cheong" i need to renew my passport ASAP so i can still going to taiwan. hehe the new passport can be collected 2moro, yes Taiwan wait me i'm coming XD

rushing up to ipoh for the purpose of renewing passport is a waste so went to see the SG movie "Tak ada hantu" (actually is "where got ghost") reali funny and scary but yet meaningfull. the 1st scene and 2nd is ntg for me but the last one was reali touching mayb is becoz of self experience hahaha so the next will be in chinese ^^

你的平安和健康,都是巧合吗?

不懂是不是完全一样可是大概这样吧。hehe
这句话启发了我,我的生命比别人来的轻松;
比别人来的少烦恼,比别人来的容易。
倒头想想,是我幸运?还是我生得好命?
现在想起只是
一直有人在挡,
一直有人在帮,
一直有人在扛。

中学时,
无风无浪,总被学校的头目罩,不怕被欺负。
很多的机会发挥自己,得到的也不少,学到的也不少。

毕业了,
开始往外工作,事事顺利,没挨骂,被保护,被看好。
还记得在外时,等公共交通工具的时间都没有,每次一到车就到。
省下了时间,也避免了灾害。
谢谢你帮我安排了它们的出现。

上大学了,
第一年,
认识了不少朋友,结交到心交,廖贤娟。haha
开始了新的生活,感觉很好。
谢谢你帮我安排了她的出现。

第二年,
三个月放假,到外工作,
感觉好孤单,韦欣玲陈丽雯的出现,解除了一切害怕的感觉。
谢谢你帮我安排了她们的出现。

第三年,
转班成功,又多了两位良友,周佳女意陈祖义
有了他/她们生活乐趣无穷,哈哈
谢谢你帮我安排他/她们的出现。

现在,
其实我感觉到你离我越来越远了,虽然如此,
但我还感受得到你给于的无私帮助,弟弟所得不到的我会尽量补偿。

妈,是时候让你的儿子我,感受这真正的世界了,
要不然你突然的离去,我会承受不了。
你也是时候过你的新生活,别忘了当你转世后,要来看看我哦,
我会认出你的,哈哈哈

十年了,你是我无法忘记最好的妈妈。

妈我爱你







1st blog out wif tear...

3 comments:

s ε я ε й å ™ said...

MuMu!!! nana here. stay strong! im sure ur mommy will be watching u. have faith and good luck in life. i miss those days.

Unknown said...

别伤心~
大家都在你身边支持你~
加油~

d晨晖Eric said...

u r brave!
i m touch!

jia you!!
无论如何
你的平安和健康都是应该珍惜的!